Etykiety

Pamiątka Chrztu Świętego by Stylowa88

 Witajcie :)

Dziś mój pierwszy wpis na blogu Kreatywnej Pracowni, jeszcze raz się z Wami witam i mam nadzieję, ze będziecie się tu czuli równie dobrze jak ja.

W ramach pierwszej inspiracji przygotowałam kartkę z okazji Chrztu Świętego. Kartka dedykowana jest dla dziewczynki, ale wystarczy zamienić ze sobą dwie spodnie warstwy i napewno sprawdzi się również jako pamiątka dla chłopca.

A tak się ona prezentuje:



Bazę kartki zaokrągliłam na rogach dziurkaczem i to samo zrobiłam z drugą warstwą. 
Bardzo lubię przeszycia jednak jeszcze nie posiadam niezbędnych narzędzi ;) więc radzę sobie innymi sposobami. Tu możecie zobaczyć, że każdą warstwę ozdobiłam na około perełkami w płynie, dzięki czemu każda warstwa jest zaznaczona i ładnie się od siebie oddziela.








Użyłam:


Inspirujących chwil :) Stylowa88



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz