Etykiety

Mroczny album

Witajcie!
Dziś pokarzę Wam mroczny album dla fanów Batmana.
Prezent dla Karoliny i Marka z okazji ich ślubu.
Tekturki wykonane przez Twoja Tekturka - Katarzyna Kowalczuk.
Papiery, które wykorzystałam pochodzą z różnych kolekcji. Użyłam tu między innymi: Prima Marketing, 13 arts, 7 Dots Studio.
Całość utrzymałam w ciemnej kolorystyce. Elementy złota nadały elegancji.
Kwiaty zrobiłam z czarnego foamiranu.
O to efekt mojej pracy:














Wykorzystałam:

Dajcie znać co o nim myślicie.

Pozdrawiam
Olga




13 komentarzy :

  1. Niby mroczny, ale dodatek złota spowodował, że trochę też jakby... glamour? W każdym razie ciekawy efekt i całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny album! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny album i ta kolorystyka pięknie się prezentuje, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Album rewelacyjny :) Mój Młodszy marzy o batmanie na urodziny, praca bardzo Mu się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo ciemnej oprawy wygląda rewelacyjnie i tak swój "mroczny" urok :) Pozdrawiam :")

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie mroczny album. Złoto rozświetla go i dodaje mu elegancji.
    Świetnie oddany klimat.

    OdpowiedzUsuń