Etykiety

Ślubna księga gości

Witajcie!
Dziś jako inspirację, pokarzę Wam księgę gości.
Na czarną bazę położyłam przez dwie maski pastę strukturalna i niebieską farbę akrylową.
Po przeschnięciu przetarłam niebieskim i złotym woskiem.
Dodałam tekturki - Twoja Tekturka.
Kompozycja kwiatowa wykonana jest z foamiranu. Białą różę zrobiła Paulina Rudnicka, reszta wykonana moimi rączkami.
Dołożyłam gazę, brokat, cekiny i efekt gotowy.
Co myślicie o takiej pracy?















 Do przygotowania tej pracy użyłam:

Pozdrawiam
Olga



5 komentarzy :

  1. Cudowna praca. Będzie fantastyczna pamiątka wyjątkowego wydarzenia. Podoba mi się połączenie czerni i niebieskiego. Dodatek bieli zrobił efekt WOW!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, można kontakt do pani w sprawie tej księgi?☺ chcialabym zamówić

    OdpowiedzUsuń