Etykiety

DT ZpasjiPati

Witam serdecznie po krótkiej przerwie :)
W kolejnych dniach przedstawię 3 utalentowane dziewczyny,
które zasilą naszą Kreatywną Pracownię :)

Poznajcie (choć i tak pewnie znacie :)) Patrycję w sieci znaną jako: ZpasjiPati.


Hej! Nazywam się Pati w sieci jako ZpasjiPati. 
Prowadzę blog i fc:
Scrapuje od dwóch lat.
Papier to jedna z moich największych pasji od niedawna także próbuje mediować.
Uwielbiam tworzyć pracę przede wszystkim ze zdjęciami, takie które mają duszę. 
Prywatnie jestem kobietą cudownego mężczyzny,
który poświęca się i zajmuje dziećmi kiedy ją oddaje się swojej pasji.
Mama dwójki łobuziaków, a także typową kociara i hodowca kotów norweskich leśnych:) 
Pracuje zwykle wieczorami i nocą kiedy już jestem zmęczona po całym dniu
i moje prace dają mi chwilę wytchnienia i olbrzymią satysfakcje. 
Miło mi,że będę mogła być tutaj z Wami...
Pati 

A mi jest jeszcze milej jak pokazuję prace koleżanki :)







Dziękuję za uwagę i wkrótce zapraszam na inspiracje Patrycji :)

7 komentarzy :