Etykiety

Prezentowe pudełko - Marlena

Witajcie!
Dziś w ramach inspiracji przygotowałam dla Was pudełko prezentowe z warstwową tekturką różanego serca z kolekcji "Wedding Day". 
Pudełko okleiłam papierami Mintay "Birdsong" i delikatnie - zarówno wieczko jak i spód pudełka- potraktowałam białym gesso i mgiełkami w pudrowych kolorach. Dodatkowo pod serduszkiem  kwiatami zrobiłam wzory stemplowe oraz wypukłe wzory przy użyciu maski - serwetki i pasty śniegowej. Białe ryżowe pączki ozdobiłam delikatnie złotym brokatem, były bardziej widoczne.
Główna kompozycja kwiatowa jest umiejscowiona po prawej stronie pudełka zakrywając połowę serca. Dodatkowo wszystkie listki na pierwszej warstwie tekturki ozdobiłam przy użyciu pisaka z tuszem do emboossingu i srebrnym pudrem. 











Ze sklepu użyłam:







Pozdrawiam - Marlena

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz