Etykiety

Albumowa karta, czyli pomysł na Bodziaka

Witajcie :)

Dziś, w ramach ostatniej mojej inspiracji dla Kreatywnej Pracowni przygotowałam dla Was pomysł na wykorzystanie naszej bazy "Bodziak".
Pomyślała, że będzie to fajna inspiracja dla Was i jednocześnie, będzie to dla mnie pożegnanie z akcentem. Ale ale... nie myślcie, że nie zobaczycie więcej moich prac :)
Na Facebooku mamy grupę marki Twoja tekturka, gdzie możecie dodawać zdjęcia swoich prac z wykorzystaniem naszych tekturek, więc możecie się spodziewać moich prac. Może i moja przygoda w DT Kreatywnej Pracowni dobiega końca, ale przygoda z tekturkami tej marki wcale się nie kończy!

W tym miejscu chciałabym podziękować Kasi za możliwość inspirowania dla Was tu na blogu przez pełne 10 miesięcy :) Było to dla mnie wielkie wyróżnienie oraz przyjemność. Dziękuję Wam, odwiedzającym/obserwującym bloga za każde zerknięcie na moje projekty i inspiracje :) Cieszę się, że poświęciliście chwilkę lub dwie na rzucenie okiem ;)
Chcę również podziękować koleżankom z DT, bardzo miło było mi Was poznać i z Wami inspirować!

A teraz do rzeczy :)
Mój bodziak, to jedna ze stron albumu dziecięcego, który właśnie powstaje.
Do jego wykonania użyłam kilku tekturek z kolekcji "kochany szkrab" oraz "kid's".
Bazę obkleiłam dwustronnie papierami ScarAndMe z kolekcji "Little Cuties", w centrum bodziaka przykleiłam bazę kartki 10,5 x 15 cm którą okleiłam motywem z papierów, w ten sposób powstała otwierana książeczka. Dookoła niej przykleiłam tekturki i kwiaty. Jako kołnierzyk przykleiłam kawałek białej bawełnianej koronki.
 Mam nadzieję, że jak skończę cały album (składający się z sześciu takich bodziaków) to zerkniecie na mój blog ;)








Ze sklepu użyłam:










Pozdrawiam Marlena

 blog SCRAP-ARTKI

3 komentarze :

  1. Miło było nam z Tobą pracować Marlena. Życzę sukcesów i powodzenia :) dobrze ,że niebawem spotkamy się w realu 😍 już się nie mogę doczekać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kochana nie mogę się doczekać <3 już powoli pakuję walizki :D

      Usuń
  2. Wszystkiego twórczego Marlena! Dziękuję Ci za tyle inspirujących miesięcy i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś zaglądniesz w nasze skromne progi :) :*

    OdpowiedzUsuń