Etykiety

Narodziny, chrzest, roczek... i pożegnanie.

Witajcie

Dzisiejszy post to post pożegnalny. Moja przygoda z DT dobiega końca. Na początek chciałabym więc bardzo podziękować Kasi za możliwość współtworzenia bloga i za przemiłą współpracę. Tekturki są tak cudne, że tak czy siak będę do nich wracać regularnie :)

Jako że moja ulubiona tematyka to ta dziecięca, nie mogłabym w tym poście zamieścić prac innych, niż dziecięce właśnie. A w roli głównej występują tu tekturki z nowej dziecięcej kolekcji "Rysowane dzieciństwo" która jest bezapelacyjnie urocza :) Przygotowałam więc 3 kartki, typowo "papiórowe" czyli w stylu clean & simple.

Na początek kartka z okazji narodzin, przygotowana z myślą o chłopczyku, ale równie dobrze mogłaby być dedykowana dziewczynce. Za tło robi piękny, kwiatowy papier Lemoncraft, a z niego wybija się tekturka z mamą i bobasem oraz napis "witaj, kruszyno".







Zazwyczaj niedługo po narodzinach następuje ważna uroczystość - chrzest nowego członka rodziny. Kolejna praca to typowa Pamiątka Chrztu Świętego, utrzymana w klimacie eko i z wykorzystaniem mojego ukochanego ostatnimi czasy papieru Piątku Trzynastego. Rolę główną gra aniołek z najnowszej dziecięcej kolekcji, a całości dopełnia tekturkowy napis.






Maluch rośnie... czas leci nieubłaganie i (każda mama to potwierdzi!) nie wiadomo kiedy szykujemy imprezkę z okazji roczku :) Ostatnia kartka jest właśnie na taką okazję. W roli głównej tym razem tekturka z chłopczykiem w koronie z nowej kolekcji (jest przecudowna!) i napis "mam roczek" z kolekcji starszej. Wszystko razem skomponowane w biało-szaro-niebieskim połączeniu papierów z Mintay Papers i Piątku Trzynastego.






Kolekcja dziecięca "Rysowane dzieciństwo" jest wprost idealna do wszelkich prac dla milusińskich. Całe mnóstwo motywów idealnych do albumu - a że taki mam "w toku" zapraszam do mojego miejsca w sieci, gdzie z pewnością zostanie zaprezentowany :)


Do przygotowania powyższych prac użyłam:











Jeszcze raz dziękuję za możliwość współpracy z marką Twoja Tekturka.
Pozdrawiam ciepło wszystkie dziewczyny z DT, a nowemu DT życzę takiej samej przyjemności z pracy z tekturkami, jaką miałam sama :)

Do zobaczenia w sieci!


Jola



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz