Etykiety

Kartka nieco inaczej

Witam serdecznie!
Zazwyczaj koloruję tekturki, ale dzisiaj przygotowałam kartkę, która jest pokolorowana w całości! To efekt mojej ostatniej "zabawy" tuszami i farbkami.
Oczywiście tak ją przyozdobiłam, że sama z siebie nie chce się złożyć.


Do jej ozdobienia wykorzystałam tekturkowe różyczki ze ślubnej kolekcji "Wedding day". Myślę, że to kolejny dowód na uniwersalność niektórych tekturek.


Te same różyczki ukryłam także wewnątrz, przyozdabiając wewnętrzna stronę klapek. Tu umieściłam także pół-serwetki "Openwork" 04. Leciutko je pokolorowałam, w nawiązaniu do tła.


 Tak prezentują się zewnętrzne i wewnętrzne klapki.

I jeszcze tutaj...Tekturki malowałam jak zwykle mieszanka farb akwarelowych i kredek akwarelowych.




Tekturka - Wedding Day - Kwiatuszki - 5 sztuk             

          

Pozdrawiam bardzo wakacyjnie

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz