Etykiety

Ucieczka w marzenia

''Ech ptakiem, choć na chwilę być,
wznieść się wysoko do nieba,
skrzydłami zatrzepotać w rytm,
ze świtem radośnie zaśpiewać.
Pofrunąć gdzie oczy poniosą,
w utęsknione kochane miejsce,
tam, gdzie mgły trawy roszą,
a widoki radują smutne serce.
Usiąść w zielonej dolinie,
zagrać na strunach marzeń,
nie patrząc, że czas płynie,
zachwycać się górskim pejzażem.
Ech, choć na chwilę ptakiem być...
Uciec od szarej rzeczywistości,
w krainie marzeń się skryć,
poczuć smak szczęścia i radości.''

I takim krótkim wstępem, chciałam Wam przedstawić moją kolejną inspirację...

Stworzona w mojej krainie, do której wchodzę zawsze, gdy tworzę...





Zerknijcie na tekturki, których użyłam:
      Tekturka - Leaf 3      Tekturka - Leaf 39 - 4 sztuki


Pozostałe materiały:

DpCraft - KOSTKA 3D 2 MM, 800 SZT.  

Dajcie znać, jak Wam się praca podoba, bo bardzo ciekawa jestem :)

Pozdrawiam 
Karolina

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz