Etykiety

Layout na desce

Cześć :)
Przychodzę do Was z kolejną inspiracją, 
tym razem będzie to layout. 
Bardzo chciałam wykorzystać w pracy elementy do wycinania z papierów, które już długo leżą, a żal było mi je pociąć. 
W końcu się udało i tym sposobem powstała właśnie ta kompozycja :)
Mam w planach z tyłu przykleić 
życzenia i będzie to taka solidna kartka z możliwością powieszenia na ścianie :D


Tekturki, jakich użyłam to moje ulubione:

Tekturka - Magia ÅšwiÄ…t - Ażurowy prostokÄ…t    Tekturka - Leaf 14

pozostałe materiały:
ScrapAndMe - Meadow Impressions 03/04    ScrapAndMe - Meadow Impressions 05/06    ScrapAndMe - Meadow Impressions Flowers - Arkusz Do Wycinania  
  PIANKA FOAMIRAN A4 - 101 NATURALNA BIEL    DpCraft - PISTOLET DO KLEJU 10 W    Klej magic 45g z aplikatorem, precyzyjna koÅ„cówka
Dziękuję Wam za to, że zechcieliście zajrzeć i zobaczyć moją pracę <3
Jeśli macie jeszcze chwilę to zapraszam na You Tube 
gdzie umieściłam tutorial jak praca powstaje :)


Pozdrawiam, 
Karolina

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz