Etykiety

To już jest koniec...

Witajcie :) 

Dziś mój ostatni post w ramach DT Kreatywnej Pracowni. 
Było mi naprawdę niezmiernie miło znaleźć się w tak zacnym gronie projektowym.
Zanim się jednak z Wami pożegnam muszę pokazać Wam moją ostatnią inspirację.
Jest to coś zupełnie innego jak do tej pory, ale mam nadzieję, że się Wam spodoba.

Dzisiejszą inspiracą jest teatrzyk, który daje naprawdę ogrom możliwości do zabawy z dziećmi.
Sam proces tworzenia może być świetną zabawą, jeśli rozłożymy pracę na etapy i dni to możecie zyskać super zajęcie i zabawkę na zbliżające się jesienne wieczory albo tak jak ja pomoc do pracy.

ETAP I 
Szukanie odpowiedniego pudła i jego dekorowanie, warto tu zaznaczyć, że sama dekoracja pudełka nie może być zbyt strojna aby nie odwracała uwagi od tła.

ETAP II
Jak mamy już udekorowane pudełko, warto zająć się przygotowaniem odpowiedniego tła, tutaj mamy również przeogromne pole do popisu. W moim wykonaniu jest to tło do inscenizacji podwodnego świata, ale możemy też wykonać np. park jurajski, dżunglę, łąkę, dzień, noc itd.Przydadzą się tutaj także takie elementy jak kamienie, muszelki, sztuczne roślinki itd. Warto zrobić takie tło aby można je było wyciągać i zmieniać odpowiednio do inscenizacji.

ETAP III
Dobór rekwizytów, "aktorów" W moim podwodnym świecie jak sama nazwa wskazuje królują tekturki o tematyce podwodnej, potraktowałam je farbami akwarelowymi, normalnymi a także błyszczącymi. Do tego wystarczą jeszcze patyczki do szaszłyków, klej na gorąco i możemy się bawić.Ogranicza nas tylko wyobraźnia.

A teraz kilka zdjęć samego projektu











W pracy wykorzystałam tekturki z kolekcji "Zwiedzaj świat":


        

        

         

Pozostałe materiały:

          

Pożegnania nadszedł czas, mam nadzieję, że pomysł Wam się spodobał i go wykorzystacie. Będzie mi bardzo miło jeśli pochwalicie się swoimi teatrzykami.
Dziękuję Wam za te trzy wspólne miesiące, a także właścicelce marki TT za zaufanie, Kasiu dziękuję. 
Nie pozostało mi nic innego jak zaprosić Was do zgłoszeń do nowego DT i na swojego Fanpagea TUTAJ, na którym oczywiście będą się jeszcze pojawiały moje prace z użyciem tekturek z Kreatywnej Pracowni.


Pozdrawiam Was serdecznie
Natalia

4 komentarze :

  1. Pożegnania są smutne, ale Twój teatrzyk spowodował, że ten moment będzie się kojarzył z Tobą pozytywnie :) Fenomenalny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, mam nadzieję że tak właśnie będzie :)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za miłe słowo :)

      Usuń