Etykiety

Trochę zimy jesienią

Oto nadszedł ten dzień, kiedy tu na blogu moją inspirację widzicie po raz ostatni...

Przygotowałam dla Was zimową kompozycję na okrągłej bazie, która po ozdobieniu przypomina bombkę :)

Tak mnie, wzięło na zimowy projekt, bo szarej i deszczowej jesieni nie lubię. Za to śnieg jak najbardziej.

Poza tym, jak zobaczyłam papiery Agi Baraniak, to wiedziałam, że muszą się tu pojawić <3

Ramki pięknie się wkomponowały i dzięki nim projekt jest przestrzenny, co bardzo mi się podoba.

Dodatkowo użyłam tu wycisków z masy, bombki, farb kredowych, gesso, pasty śniegowej, embossingu, pigmentów w proszku i fluidu akrylowego.


Tekturki, jakich użyłam to:

      

Pozostałe materiały:
    
Bardzo się cieszę, że mogłam Was inspirować przez ostatnie trzy miesiące <3
Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze i reakcje

Pozdrawiam,
Karolina

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz