Etykiety

Czekoladownik na Dzień Edukacji Narodowej z... niespodzianką

Witajcie!
Zapewne u tych z Was, którzy mają dzieci w wieku szkolnym trwają rozważania czy coś wypada dać nauczycielowi, a jeśli tak to co?
Mam dziś dla Was inspirację na mały niezobowiązujący prezencik, podziękowanie, który jednocześnie został przez dzieci spersonalizowany.
Chcecie zobaczyć? To zapraszam!


To oczywiście czekoladownik, ale nie byle jaki! Na przedniej stronie jest bowiem kieszonka, w której dzieciaki schowały listy do pani od matematyki. Listy te zawierają ich wyznanie ;) dlaczego lubią matematykę :) Jak będziecie grzeczni to może Wam pokażę co tam napisali ;)
Pod kieszonką umościłam ozdobne tagi, a pomiędzy nimi tekturkę plecak.


U dołu pod napisem znalazł się cyrkiel.


Całości dopełniają dobrane kolorystycznie chwosty, na których przycupnęła metalowa sowa.


To dopiero etui czekoladownika, a w środku prezentuje się on następująco:


Wewnątrz tego środka jest dopiero miejsce na słodkości. Dodatkowo ozdobiłam tę kieszonkę wielkim tekturkowym ołówkiem, OŁÓWEM nawet :)


Uchylę rąbka tajemnicy co tam dzieciaki wyznały swojej Pani, tylko cicho, sza! bo wiecie, obiecałam...


Mam nadzieję, że moja inspiracja na szkolne podziękowanie przypadła Wam do gustu.
Wykorzystałam w niej tekturki:

    http://kreatywna-pracownia.pl/pl/p/Tekturka-Szkola-Cyrkiel/801       http://kreatywna-pracownia.pl/pl/p/Tekturka-Szkola-Olowek-duzy-2-sztuki/794      


Ze sklepu użyłam również:

http://kreatywna-pracownia.pl/pl/p/DpCraft-KLEJ-HOBBY-40-G/1881
http://kreatywna-pracownia.pl/pl/p/DpCraft-KOSTKA-3D-2-MM%2C-800-SZT./1882
 
Przy okazji chciałabym się Wam pochwalić moim welcome-packiem w ramach Design Teamu Kreatywnej Pracowni Love Handmade :) Zobaczcie tekturkową moc! 







Spodziewajcie się więc wieeeeelu nowych inspiracji z pięknymi tekturkami.
Twórczego dnia!




3 komentarze :

  1. Super prezent :) Ja w tym roku przerzuciłam się z moimi dziewczynami na plecaczki na dzień nauczyciela, ale wycinanki Craft O'Clock też mi przy tym towarzyszą :)

    OdpowiedzUsuń