Etykiety

Kartka ślubna w pudełku

Dzień dobry,
bardzo się cieszę, że mogłam dołączyć do zespołu Kreatywnej Pracowni i będę Cię inspirować.
Przyznam, że długo myślałam nad swoją pierwszą inspiracją,
czy ma to być praca dla dziecka, z okazji urodzin czy ślubna.
Tym razem chcę Ci pokazać kartkę ślubną w pudełku.
U mnie w pracowni nadal trwa sezon ślubny,
więc tym razem kartka ślubna jest w klimacie jesiennym.
Z racji tego, że kartka jest przestrzenna zamknęłam ją w pudełku.

Zapraszam:








Jesteś ciekawa co jeszcze u mnie zobaczysz?
Będą to prace dla dzieci, romantyczne dla kobiet, ślubne, świąteczne.
Co do form przeważać pewnie będą kartki,
ale obiecuję rónież exploding boxy, albumy, notesy oraz ...
Zaglądaj na bloga to się przekonasz.

A w pracach wykorzystam min. te tekturki 
(oraz inne, których nie ma na fotkach) :






Tekturki użyte w pracy:

      

Spis pozostałych materiałów:


Pozdrawiam

2 komentarze :