Etykiety

DT Qachna

Witajcie!
Dziś przedstawiam Wam Katarzynę Śliżewską.
Wyjątkowa osoba, która towarzyszy mi prawie od początków mojej przygody
ze scrapbookingiem :)
A, że dziś są jej urodziny pragnę jej tutaj złożyć życzenia :)
Kasia samych cudownych chwil wartych zapamiętania!
I pamiętaj zawsze bądź sobą :*


A tak sama pisze o sobie:

Mam na imię Kasia, jestem mamą 11-letnich bliźniaków; Stasia i Mateuszka.
Od 2007 roku prowadzę firmę "qachna" pod taką samą nazwą można znaleźć mnie w sieci. Początkowo zajmowałam się fotografią dziecięcą,
sama robiłam sobie pudełka na zdjęcia z sesji czy zaproszenia.
Scrapbooking chyba od dawna grał gdzieś w mojej duszy.
Jeszcze kiedy nie było chłopców tworzyłam kartki na urodziny bliskich.
Nie było wtedy jeszcze takich udogodnień jak mamy dzisiaj.
Typowo kartkowaniem zajmuję się ok. 5 lat, zaczęłam od boxów a teraz robię właściwie wszystko. Najbardziej uwielbiam tematykę dziecięcą i to właśnie w niej czuję się najlepiej.
Zapraszam przy okazji na mojego bloga http://qachnahandmade.blogspot.com/

którego prowadzę od niedawna.
Bardzo się cieszę, że udało mi się dostać do DT
i będę współtworzyć bloga Kreatywnej Pracowni :)










Opublikowała: Katarzyna Kowalczuk
http://pracowniakowalczuk.blogspot.com

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz