Etykiety

Misiowa karteczka i digi stempelki


Witajcie bardzo cieplutko. Zapraszam Was dziś do prezentacji mojej pierwszej karteczki na blogu Kreatywnej Pracowni. Choć walentynki tuż za nami, to jednak ja postanowiłam wykonać kartkę w podobnych klimatach ze słodkim misiem. Mam nadzieję, że przypadną Wam te misie digi do gustu więc częstuje Was również nowymi stempelkami, które możecie użyć w Waszych pracach.
Pamiętajcie miło nam będzie, gdy się pochwalicie swoimi kartkami w których użyjecie naszych digi. W najbliższym czasie powstaną i inne więc zapraszamy po nie do nas :)


W pracy użyłam ramki - zawijas,








Pozdrawiam Was serdecznie i jeszcze raz gorąco do nas zapraszam!

Magdalena


2 komentarze :

  1. Piękna kartka :) Dziękujemy za stempelki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i nie ma za co, korzystaj, będzie mi bardzo miło jak się komuś przydadzą :)

      Usuń