Etykiety

DT Jola - Papiór - Papierowe Love

Witam serdecznie,
Dziś cieszę się, że do zespołu dołączyła kolejna super osoba i niezwykle utalentowana -
 - Jola :)


Oddaję głos Joli :)

Jak tylko zobaczyłam post o naborze do DT,
pomyślałam - to miejsce dla mnie! :) 

Mam na imię Jola, tworzę od 4 lat, głównie w klimatach clean & simple.
Moim ulubionym tematem są albumy - mniejsze i większe
- ze szczególnym upodobaniem do tych dziecięcych.
Ale robię też kartki, exploding boxy czy wszelkie inne papierowe formy.
Praca z papierem mnie odstresowuje i daje mnóstwo radochy :)

W sieci można mnie znaleźć pod hasłem
Papiór Papierowe Love, a moje prace pooglądać na Facebooku:
https://www.facebook.com/papiorpapierowelove/ 

Bardzo się cieszę, że będę mogła tworzyć w DT i mam nadzieję, że choć trochę Was czasem zainspiruję do wykorzystania tych cudnych tekturek!







A już wkrótce Papiór i jej pierwsza inspiracja :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz