Etykiety

DT STYLOWA88

Witam serdecznie wieczorową porą!
Pragnę poinformować, że nasze szeregi zasiliła kolejna utalentowana dziewczyna :)
Poznajcie proszę Marlenę...



Witajcie, nazywam się Marlena Hojda-Łuczka,
w świecie scrapowym 
tworzę pod pseudonimem Stylowa88.
Tworzeniem zajmuję się od zawsze,
ale typowym scrapowaniem od 2015 roku.
Na codzień pracuję w biurze rachunkowym,
więc scrapbooking jest moim wytchnieniem i pasją samą
w sobie, staram się wykorzystać każdą wolną chwilę na tworzenie,
co nie zawsze idzie w parze z obiadami dla męża ;) który wspiera moją pasję.
Moje prace można zobaczyć na moim blogu scrap-artki.blogspot.com
oraz fanpage'u https://www.facebook.com/scrapartki/
Moim ulubionym stylem jest Shabby Chic,
choć często staram się eksperymentować z mediami, formami,
kształtami prac i różnymi technikami.
Lubię formy przestrzenne i staram się realizować pomysły,
które wpadają mi do głowy oraz te, które gdzieś podpatrzyłam.
Uwielbiam tekturki, bo są dla mnie inspiracją samą w sobie,
jak i niezastąpionym dodatkiem większości moich prac.
Cieszę się, że będę Was inspirować przez najbliższe miesiące na blogu
KreatywnejPracowni.







Nie wiem jak Wy ale ja nie mogę doczekać się prac Stylowej88 :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz