Etykiety

Kurs na kwiatki z foamiranu. Niezapominajki

Witajcie!
Dziś chcę Wam zaproponować kurs na kwiatki z foamiranu.


Przygotuj:
  • pianka foamiran irański (użyłam koloru białego)
  • wykrojnik (użyłam Rosy Owl - Flowers AC3)
  • tusz pigmentowy (użyłam Latarnia Morska - Turkus) 
  • gąbeczki (zwykłe kuchenne)
  • żelazko (ustawiłam na średnią temperaturę)
  • pręciki (przecięte na pół)
  • pistolet z klejem na gorąco
  • brokat
  • wykałaczka, patyczek do szaszłyków
Zaczynamy!
1. Wytnij wykrojnikiem płatki.


2. Użyj tuszu, aby nadać kolor piance. Nanieś po bokach lub na cały płatek z obu stron.  Intensywność koloru nadasz, gdy użyjesz kolorowej pianki.


3. Teraz podgrzej płatek na żelazku. Dosłownie na chwilę, aż płatek zacznie się kurczyć, zwijać i odrywać od żelazka. Użyj patyczka do szaszłyka, żeby nie poparzyć palców.


4. Połóż wybrzuszeniem do góry. Dociśnij środek wykałaczką, aby zrobić dziurkę na środku.




5. Przeciągnij pręcik, następnie nanieś kroplę kleju na środku.


6. Pręcik dociągnij do płatków. Gdy klej jeszcze nie zastygł, a masz zbyt dużo naniesionego kleju, posyp brokatem.


7. I kwiatki gotowe. Możesz ich użyć w swoich pracach.





Mam nadzieję, że kurs się przydał.

Pozdrawiam
Olga



8 komentarzy :

  1. Olga jesteś moim foamiranowym guru😀

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny, przejrzysty kurs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne te kwiatuszki! Kurs w sam raz dla mnie - bardzo przejrzysty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby taki mały myk z brokatem, ale ile uroku dodaje kwiatom. Wspaniały pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kwiatuszki, pięknie błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie robić, bo niby niepozorne, ale są piękną ozdobą.
    Kursik na pewno przyda się oswajaczom foamiranu, ponieważ świetnie pokazuje, że nie taki on straszny, jak się wydaje. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kwiatki. Świetny kurs. Super pomysł z brokatem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kwiatuszki i świetny kurs :)

    OdpowiedzUsuń