Etykiety

Szybka kartka komunijna

Witajcie!

Mamy maj (choć naprawdę można w to srogo zwątpić, patrząc za okno...), więc sezon na kartki komunijne w pełni. Dzisiaj w ramach papiórowych inspiracji chciałabym podzielić się z Wami pamiątką właśnie z tej okazji. Zdarza się czasami, że trzeba zrobić kartkę na już i na zaraz i właśnie to mi się zdarzyło wczoraj ;) Szybki przegląd dostępnych pod ręką materiałów.... i tak, mam cudną tekturkę z dziewczynką! I jeszcze tę drugą, z napisem! Chwilę zastanawiałam się którą wybrać do tego projektu, ale ostatecznie zdecydowałam użyć obu. Za tło posłużył papier w brudnym różu i brudnej bieli, dodałam wianek z wykrojnika i proszę... chyba jest nieźle? :) Zobaczcie, jak czasami niewiele trzeba, aby zrobić efektowną pracę!





Do przygotowania kartki użyłam:










Pozdrawiam ciepło!



Jola

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz