Etykiety

Tekturkowy zawrót głowy

Witam serdecznie!
Bardzo cieszę się, że znalazłam się w składzie nowego DT Kreatywnej pracowni
oraz że będe mogła pokazywać wam prace z moimi kolorowymi tekturkami Twojej tekturki.
*
W moim pierwszym poście pokażę tekturki, z którymi będe pracowała przez najbliższe trzy miesiące.
Są wśród nich ostatnie nowości, więc jestem nimi bardzo podekscytowana!
A wszystkie tekturki są naprawdę estetycznie wycięte i z przyjemnością można je
wykorzystywać nawet bez kolorowania.


 Taki pakiecik otrzymałam w tych powyższych paczuszkach.  Jest to wybrany przeze mnie
miszmasz na różne okazje.


 Zacznę od gałązek. Są  dość duże,więc idealnie sprawdzą się przy większych pracach
przestrzennych,  a już na pewno - co zobaczycie wkrótce - można podzielić je na mniejsze części

i wykorzystać do układania kompozycji kwiatowych na kartkach.


Te tekturki wykorzystam do zrobienia prac ślubnych. Kartki powstana z nich na pewno!
Wcześniej pokazaywałam wam także, że doskonale prezentują się w ślubnych albumach.


 Wianki uwielbiam, dlatego cieszę się, że aż tak duży ich wybór pojawił się pod
nazwą Twojej tekturki. Są listki, gałazki, gwiazdki, serduszka, kółeczka - idealne na przeróżne
okazje. Ja je już sobie pokolorowałam - na razie w myślach - tuż po otwarciu paczuszki. :-)
Ozdobią moje kartki i albumy, które mam do zrobienia.


 Tekturki dziecięce zawsze dobrze mieć pod ręką, prawda?
Wykorzystam je do zrobienia kartek gratulacyjnych dla świeżo upieczonych rodziców.
Oczywiście, dodam im delikatne kolorki, pasujące do wybranych papierów i dodatków. :-)
I przynajmniej jeden albumik też się szykuje... :-)


 Te serduszkowe bordery są idealne do ozdabiania tagów i kartek.
Tym razem wybrałam je w dwóch rozmiarach - wcześniej sięgałam zazwyczaj po te
mniejsze (po prawej stronie). Te większe uzupełnią kompozycję moich ślubnych prac.


 Pół-serwetki sprawdza się przy ozdabianiu pudełek na kartki oraz samych kartek.
Bardzo lubię wykorzystywać je w dziecięcych pracach i do ozdabiania pudełek na kartki.


Na koniec zostawiłam tekturki z kolekcji "Męskie kllimaty".
Są tu zębatki, dziwne maszyny i akcesoria oraz postacie - całkiem fajne do tworzenia nie tylko
męskich prac. Mam na nie kilka pomysłów i jeżeli zdążę, to zobaczycie je w ciągu następnych miesięcy.


A wy macie już swoje ulubione tekturki Twojej tekturki?
Zapraszam do zajrzenia do sklepiku Kreatywnej pracowni i zobaczenia, co się tam pojawiło, zwłaszcza ostatnio. 

Do zobaczenia wkrótce!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz