Etykiety

Album inny niż zwykle

Witajcie :)
Dziś mam dla Was maleństwo...ale za to jakie :)
W ramach inspiracji przygotowałam słodziuteńki album inny niż zwykle...
Jest to album, którego strony są wykonane z kopert :)
Sam projekt został stworzony z myślą o zdjęciach usg, notatkach z 9 miesięcy ciąży np. propozycji imion. Wręczony przez rodziców po kilkunastu latach np.w dniu 18 stych urodzin 
będzie niezwykłą pamiątką.
***
Okładka jest dość gruba. Pod materiałem kryje się warstwa owaty, 
to dzięki niej okładka jest tak mięciutka.
Do wykonania shakera użyłam krążka po taśmie klejącej i okleiłam go bawełnianą koronką.
Dzięki temu, że jest on dość gruby mogłam zaszaleć z zawartością.
Pamiętajcie, że w scrapbookingu wszystko może się przydać.
Zanim coś wyrzucicie pomyślcie czy można to jeszcze jakoś wykorzystać.
Na stronach nie mogło zabraknąć oczywiście tekturek.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć, mam nadzieję że wytrwacie, bo jest ich sporo...





Do kieszonek dodałam różne tagi i karteczki na zapiski,
są także mini kopertki sama nie wiem na co, ale są
tak urocze, że nie mogłam się oprzeć żeby ich nie dodać








Zasypałam Was dziś zdjęciami, mam jednak nadzieję że mój pomysł Wam się spodobał.
Dajcie znać w komentarzach, czy jesteście na "TAK", czy jednak wolicie albumy standardowe.
Dodam w sekrecie, że album ten powstał z myślą o małej istotce, która przyjdzie na świat we wrześniu i jest to jedna część prezentu także możecie spodziewać się w przyszłości kolejnej części :) 
Ale ciiiiiiiiiiiiiiiii.....

W pracy wykorzystałam tekturki:

      
     

Pozostałe materiały:

         

        

        

Pozdrawiam Natalia :)

3 komentarze :