Etykiety

Maleńkie pudełko jako podziękowanie

Witajcie!
Dziś mam dla Was takie maleństwo :)
Malutkie pudełeczko (9x5cm), które może służyć jako opakowanie prezentu np. biżuteryjnego.
Ja jednak stosuję je jako podziękowania dla gości (zwłaszcza dzieci), które przy wyjściu z imprezki dostają małą słodycz na drogę.


W tym projekcie użyłam ślicznej listkowej tekturki. Część listków potraktowałam embossingiem na gorąco, część pastą brokatową. Kto widzi czym się różnią? :)


Ponadto na takim maleństwie znalazło się, oprócz warstw papieru, także sporo dodatków.




Na spodniej części klapki znajduje się miejsce na wpisanie podziękowań lub życzeń.


Takie pudełeczka przygotowuję oczywiście z wyprzedzeniem, ale żeby nie pomylić personalizuję je na odwrocie (bo nie wszyscy mogą i lubią jeść każdego cuksa).


W projekcie użyłam:

http://kreatywna-pracownia.pl/pl/p/Tekturka-Leaf-22-3-sztuki/1117

Mam nadzieję, że spodobała się Wam moja propozycja pudełka i życzę słodkiego dnia!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz