Etykiety

Romantyczny ślubny box

Witajcie

Jest mi niezmiernie miło, że mogę razem z Wami rozpocząć moją przygodę w zespole projektowym Kreatywnej Pracowni.

Jak pierwszą inspirację przygotowałam dla Was romantyczny ślubny exploding box. 
Bardzo lubię pastelową kolorystykę, więc na pewno będzie się ona często pojawiać w moich pracach. 
Dziś również postawiłam na jasne i delikatne kolory, których dopełnieniem są piękne tematyczne tekturki, świetnie wpasowujące się w ślubne prace.







Wieczko boxa ozdobiłam wyciętymi z arkusza elementami, papierowymi kwiatami oraz napisem "Ślubuję Ci miłość". 
Dodałam też kryształki, perełki i błyszczące srebrne listeczki.

Mam nadzieję, że moja inspiracja przypadła Wam do gustu.

A jeśli zastanawiacie się jakie jeszcze tematy są bliskie mojemu sercu 
to maleńką zapowiedź znajdziecie wśród cudownych tekturek, które otrzymałam w ramach Design Teamu:




To oczywiście tylko niewielka część, ale postanowiłam zachować nutkę tajemnicy, żeby móc Was zaskoczyć.

Tekturki użyte w pracy:

          

Spis pozostałych materiałów:


Pozdrawiam serdecznie :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz