Etykiety

Słodkie albumy dla chłopca i dziewczynki

Witajcie!
Przychodzę dzisiaj do was z dwoma słodziutkimi albumami dla chłopca i dziewczynki.
Jako że nie znoszę monotonii i często łączę ze sobą różne kolekcje papierów, również w przypadku tych albumików postanowiłam troszkę poeksperymentować.


Centralnym punktem okładek są tekturki rameczki z serduszkami i gwiazdkami, w których umieściłam grafiki sowy i szopa. Rameczki lekko ozdobiłam kwiatuszkami i wycinankami, a całość dopełniłam tekturkowymi napisami z kolekcji "Ciąża" oraz "Napisy". 



Środek albumu wypełniają karty ozdobione papierem z kolekcji Lullaby oraz rewelacyjnie pasujące do prac albumowych zestawy tekturkowych napisów "Pierwszy/ Pierwsza". Wybór napisów jest naprawdę spory, więc każdą kartę można dopasować sobie tematycznie do zdjęć jakie posiadamy.









Mam nadzieję, że moje dwie propozycje zainspirują Was do stworzenia swoich własnych albumów na dziecięce wspomnienia :)

 Tekturki użyte w obu albumach:

          
     

Spis pozostałych materiałów:


Pozdrawiam serdecznie :)

2 komentarze :

  1. bardzo ciekawe propozycje
    super albumy dziecięce zamawiam przez internet - a mam ich już bardzo dużo :)
    uwielbiam te kolorowe i ze zdobieniami :)

    piękny i inspirujący blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne albumy Mam obecnie małe dzieci i zamówiłam kilka albumów z https://www.albumyfoto.pl/albumy-dzieciece.html. Bardzo mi się podobają. Twoje również są super ;) Jestem tradycjonalistką i właśnie wolę w taki sposób przechowywać zdjęcia niż w wersji cyfrowej. Dzięki temu możemy sobie usiąść całą rodziną i popatrzeć, jakimi rozrabiakami były nasze dzieciaki. To również wspomnienia starszej części rodziny - naszych dziadków i babć. U mnie atmosfera zawsze jest wtedy świetna.

    OdpowiedzUsuń