Etykiety

Świąteczne sanie

Cześć! 
Przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia czas zacząć :) Moja propozycja na świąteczną dekorację to metalowe sanie. Myślę, że będą służyć jako pojemnik na cuksy.


Sanie i tak już starutkie, postarzyłam jeszcze bardziej i zawoskowałam. Po obu stronach zrobiłam przestrzenną kompozycję - po jednej stronie z zajączkiem, po drugiej z jeleniem.


Wykorzystałam świąteczną tekturkę z napisem oraz uniwersalne gwiazdki jakie już widzieliście w moich projektach i pewnie jeszcze nie raz ujrzycie :)


Do stworzenia kompozycji wykorzystałam również świąteczne papiery, elementy gipiury, sizal i porosty.


Nie obyło się bez mikrokuleczek, brokatu, metalowych gwiazdek i elementów z ryżyku.


Mam nadzieję, że propozycja na świąteczną dekorację przypadła Wam do gustu, a ja już kleję i maluję następną :)

Wykorzystałam tekturki:

https://kreatywna-pracownia.pl/pl/p/Tekturka-Idzie-zima-Napis-Hello-winter/2070     https://kreatywna-pracownia.pl/pl/p/Tekturka-Idzie-zima-Zestaw-10-gwiazdek/2129
   
Ze sklepu wykorzystałam również:

Życzę Wam twórczego dnia!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz