Etykiety

Folder na zdjęcia z sesji narzeczeńskiej

Witajcie!
To moja pierwsza inspiracja w Kreatywnej Pracowni. 
Bardzo mi miło, że mogę dzielić się z Wami swoimi pomysłami. 
Moją pierwszą inspiracją jest folder na zdjęcia z sesji narzeczeńskiej.


 W pracy wykorzystałam tekturkę z parą trzymająca się za ręce z kolekcji Miłość w Paryżu oraz listki.
Folder pomieści zdjęcia w formacie 10x15 cm. 
Pudełko okleiłam papierami z kolekcji Meadow Impression od ScrapAndMe.
Ozdobiłam go kwiatami i listkami wyciętymi z arkuszy dodatków z tej samej kolekcji.






Jako, że jest to moja pierwsza inspiracja, chciałabym jeszcze podzielić się z Wami zdjęciami niektórych tekturek, które wybrałam i z których będę tworzyć inspiracje przez najbliższe trzy miesiące.





Tekturki użyte w pracy:

     

Pozostałe materiały:
                   

Pozdrawiam
Kasia

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz