Etykiety

Same skarby i pierwsza inspiracja

Witajcie!

Bardzo się cieszę, że znalazłam się w składzie nowego DT Kreatywnej pracowni
oraz,że będe mogła dzielić się z Wami swoimi pomysłami i realizacjami, jest to dla mnie bardzo duże wyróżnienie, mam nadzieję, że Was nie zawiodę.
*
Dziś pokażę Wam tekturki, z którymi będę miała okazję pracować przez kolejne trzy miesiące, a także swoją pierwszą inspirację.

*
Kilka słów o samych tekturkach.
Tekturki są bardzo starannie wycięte,co mam nadzieję że uda mi się Wam pokazać na poniższych zdjęciach, posiadają bardzo bogate wzornictwo i piękne detale.
Jestem naprawdę nimi zachwycona.
Mogłabym je oglądać godzinami, ale przejdźmy do sedna,bo przecież muszę Wam je w końcu pokazać.

Co wybrałam, na pierwszy plan rzucają się tekturki o tematyce dziecięcej,no nie mogło być inaczej. Jest to tematyka najbliższa memu sercu, więc i prac dziecięcych będzie najwięcej, ale postaram się Was zaskoczyć nietypowymi projektami...


Jest też coś dla fanów morskich klimatów, spójrzcie na tą ośmiornicę jest rewelacyjna!



Są także dinozaury, które wcale nie są straszne...


Przepiękne cyfry z motywami roślinnymi w stylu vintage...


A także motywy roślinne, które głównie mam zamiar wykorzystać w pracach ślubnych


Oprócz tych, które wymiEniłam wyżej wybrałam także małe cyferki, napisy, ramki itd.

A teraz tekturki z bliska...




I jak? Skradły Wam serce tak jak mi?

Były tekturki,więc czas na moją pierwszą inspirację.
Na powitanie mam dla Was obrazek do pokoiku dziecięcego.
Czegoś takiego brakowało w pokoiku mojej córeczki.
Ta tekturka jest idealna do tego typu prac, a sam obrazek może być super prezentem z okazji narodzin dziecka, a także Chrzcin.






Główną ozdobą obrazka jest tekturka z serii Rysowane dzieciństwo, a sama kolekcja zawiera więcej tekturek w tym stylu z czego się bardzo cieszę. 


Pozostałe materiały:

         

     

Mam nadzieję, że dotarliście do końca :)
Pozdrawiam Natalia :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz