Etykiety

ALBUM W DREWNIANYM PUDEŁKU Z KARTKĄ

Witam wszystkich serdecznie :)
Prawie połowa wakacji za nami za oknem trochę słońce trochę deszcz 
a ja biegnę z kolejną inspiracją dla Kreatywnej Pracowni Love Handmade.
Tak, tak będę Was dalej inspirować w tym cudownym miejscu.
Post dzisiaj będzie długi ponieważ najpierw chciałabym napisać Wam co nieco o tekturkach
oraz moim zestawie startowym.

Tekturki Twoja Tekturka są świetnej jakości,
uwielbiam ich precyzję oraz brak przypaleń.
Są zawsze starannie zapakowane i gotowe do użycia.
Asortyment się stale powiększa i teraz to już na prawdę każdy znajdzie coś dla siebie.
Ja jestem z Kreatywną Pracownią od samego początku jej powstawania
i z czystym sumieniem mogę polecić tę firmę oraz jej produkty.
No dobra kochani patrzcie co ja wybrałam aby Was inspirować przez kolejne trzy miesiące.
Tak pięknie zapakowane moje skarbusie z zabawnym napisem "thank you" 
czuję, że to ja powinnam podziękować za te cudowności !






Głównie wybrałam wianki, po pierwsze to jedne z najnowszych tekturek, 
po drugie ... już powstają z nich piękne prace ślubne i urodzinowe.




   
Ramki 3d uwielbiam z sercami widzieliście już moją inspirację do wyzwania
ale powstaną z ich użyciem nie tylko kuferki ale również kartki.


 I kolejne rameczki, którymi dzisiaj właśnie Was chciałabym zainspirować ..


Oczywiście zamówiłam też coś dla mężczyzn i mnóstwo napisów okolicznościowych 
ale przyjdzie czas na ich pokazanie i poświęcenie zdecydowanie więcej czasu niż tylko wzmianka,
niech mają swój osobny post bo zasługują na docenienie :)))

No więc moje kochane w prezencie dla Szymka powstał dość spory zestaw,
składający się z :
* albumu
* kartki
* drewnianego pudełka

Do zrobienia zestawu wykorzystałam ramki misie z kolekcji Sweet Dreams
napis Pamiątka Chrztu Świętego oraz dodatki, które ukryły się w środku albumu 
z kolekcji w której się zakochałam Rysowane dzieciństwo













Do wykonania zestawu użyłam następujących tekturek :

      

       
      

oraz pozostałe produkty:

        
        
       

    

     

Pozdrawiam wszystkich i zapraszam na kolejną moją inspirację
qachna handmade

1 komentarz :

  1. Bardzo ładny i pomysłowy album dla dzieci, na pewno będzie to idealna pamiątka, która spodoba się dzieciom. Takie prezenty zawsze są udane gdyż mają wydźwięk sentymentalny. Przynajmniej u nas w rodzinie mają one wyjątkowe znaczenie.

    OdpowiedzUsuń