Etykiety

Inspiracyjny debiut


Dzień dobry bardzo :)
Ale się cieszę, że mogę tu z Wami być i pokazać co dla Was przygotowałam, w ramach mojej pierwszej inspiracji...

Kartka wykonana na pięknych papierach, z dodatkiem wycinanych elementów, koronki, sizalu oraz tekturek, do których użyłam białego embossingu. 
Wykończona oczywiście ręcznie robionymi kwiatami z jedwabnego foamiranu, które uwielbiam 





Materiały, jakich użyłam znajdziecie poniżej, wszystkie podlinkowane, po naciśnięciu przeniosą Was na stronę sklepu:

Tekturka - Leaf 14

Ćwieki perÅ‚y biaÅ‚e 10 mm      Craft-O-Clock - GREENERY CHARM - 04 - DWUSTRONNY PAPIER 30,5X30,5CM      Craft-O-Clock - GREENERY CHARM - 05 - DWUSTRONNY PAPIER 30,5X30,5CM

DpCraft - KOSTKA 3D 2 MM, 800 SZT.   Klej magic 45g z aplikatorem, precyzyjna koÅ„cówka
Lecz to jeszcze nie koniec 
Pokażę Wam jakie cudowności dostałam od Kasi 😊
Uwielbiam tekturki i używam ich  bardzo często. 
"Twoja tekturka" zagości w moich pracach na stałe - to już wiem ❤
Elementy są pięknie powycinane, bielutkie, idealne do scrapowych, jak i mediowych prac ❤

Sami zobaczcie 👇

Moje ulubione wzory to oczywiście wszelkiego rodzaju liście, idealnie nadają się do wypełnienia i nadania 
delikatności w pracy


Nie zabraknie też trybików, ramek, cudownych spinaczy, oraz wianków. Lećcie do sklepu i sami zobaczcie, jest w czym wybierać!


A na koniec nie może zabraknąć dziecięcego akcentu! Są przesłodkie <3


Ja Wam dziękuję, za to, że poświęciliście chwilę, aby zobaczyć mój debiutowy wpis.

Dajcie znać czy praca Wam się podoba :)

Dziękuję także za każdy komentarz i pozdrawiam Was bardzo serdecznie.



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz