Etykiety

Dla maluszka

Witajcie Kochani !

chyba nie muszę pisać jak bardzo cieszę się, że przez najbliższe miesiące będę mogła spotykać się z Wami w Kreatywnej Pracowni :)
Mam nadzieję, że razem spędzimy duuużo fajnego czasu, inspirując się nawzajem!

Dziś moja pierwsza indywidualna inspiracja. 
I chociaż wypada nam dzień nauczyciela, to moja praca nie ma z tym świętem nic wspólnego :)
W ostatnich dniach zobaczyliśmy mnóstwo pięknych prac dla nauczycieli, dlatego postanowiłam zaprezentować Wam coś w zupełnie innym temacie. 

Dzisiejsza praca to kartki urodzinowe dla maluszków. 
Jedna tradycyjna, druga zamknięta w pięknej, drewnianej ramce. Obie z uroczymi misiakami :)






Prawda, że urocze te misiaki ? 
Takich uroczych tekturek mam zdecydowanie więcej w swoim pakiecie, którego fotkę możecie zobaczyć poniżej.
Jednak nie będę prezentowała Wam tekturek szczegółowo, niech to, co znajdziecie w następnych moich pracach będzie małą niespodzianką :)


A w dzisiejszej pracy wykorzystałam te tekturki  :

       

Pozostałe materiały :


dziękuję Wam serdecznie za poświęcony czas :) i życzę twórczego tygodnia !

Iza

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz