Etykiety

Słodki albumik dla Neli

Witajcie Kochani!

Na wstępie chciałabym powiedzieć, że bardzo się cieszę, że należę
do grona DT Kreatywnej Pracowni Rękodzieła Handmade! 
Tworzenie prac z tekturkami Twoja Tekturka to czysta przyjemność :)
Tak własnie było gdy tworzyłam swoją pierwszą pracę przy użyciu Kreatywnych Tekturek - wybór padł na słodkiego misia z balonikiem.
Była to miłość od pierwszego wejrzenia <3 
Ta miłość trwa do dziś, zatem przedstawiam Wam moją pierwszą inspirację,
w której nie mogłam nie wykorzystać tego słodziaka. 
Zobaczcie sami jak pięknie prezentuje się na okładce albumu... :)


Album stworzyłam dla małej Neli
na pamiątkę przyjęcia przez Nią Chrztu Świętego. 
Zapraszam na krótką fotorelację:








W albumie wykorzystałam również tekturkowe baloniki, które idealnie wpisały się w styl albumu :) 




Do albumu dodatkowo stworzyłam kartkę okolicznościową. 


Tekturki użyte w pracy:
     

Spis pozostałych produktów:

Dziękuję i pozdrawiam Was,
Marlena
Szmery - Papiery

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz