Etykiety

Album "Moje pierwsze święta"

Witajcie!

Nadszedł grudzień, a wraz z nim sezon na świąteczne prace. Moja dzisiejsza inspiracja nie może więc być niezwiązana z tą tematyką :) Przygotowałam mały album zatytułowany "Moje pierwsze święta" - dedykowany maluszkowi, który niedawno się urodził i będzie to jego pierwszy magiczny czas. A to czas jeszcze bardziej wyjątkowy dla rodziców... :) Dlatego wiem, że wspomnienia z pierwszych świąt z nowym członkiem rodziny warto zachować w albumie!

Do jego przygotowania wykorzystałam kilka tekturek z napisami, które idealnie pasują do takiego albumu, a całość oparłam na papierach Galerii Papieru. Zobaczcie, co z tego wyszło!













Produkty użyte w albumie:










Pozdrawiam grudniowo!
Jola
Papiór Papierowe Love

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz