Etykiety

Zimowo świąteczny blejtram w dwóch odsłonach - "Vintage Christmas"

Witajcie :)

Dziś w ramach inspiracji przygotowałam dla Was pomysł na świąteczne podarunki dla najbliższych, czyli bożonarodzeniowe blejtramy w dwóch kolorystykach. Po ostatnich patchworkowych warsztatach wiele moich prac tworzę właśnie w ty stylu, dlatego jeszcze ta inspiracja dla Was powstała w tej technice ;)

Pierwszy blejtram utrzymałam w kolorach brązu, beżu i czerwieni, czyli bardzo typowa kolorystyka świąteczna. 






Drugi blejtram  postanowiłam wykonać w mniej oczywistej kolorystyce i zamiast czerwieni użyłam zielonych arkuszy papierów Craft&You "Vintage Christmas"
Dzięki temu mam dwie bardzo podobne  prace, a jednak inne :)





Ze sklepu użyłam:















Myślę, że taki upominek dla babci czy ciotki sprawi im przyjemność, a Wam pozwoli twórczo zaszaleć z naszymi tekturkami .


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz