Etykiety

Kartkowy duet

Witam serdecznie!
Dzisiaj mam dla was dwie siostrzane kartki, jakie zrobiłam z resztek papierów "Sweet Secrets" Lemoncrafta, które zostały mi po pewnym większym projekcie.



Do ich zrobienia wykorzystałam kilka kreatywnych tekturek, w tym jeden wianek, z którym nie obeszłam się, niestety, najlepiej... Ale to tylko przez moją nieuwagę.


Obie kartki różnią się kwiatami, które zresztą nie są mojego autorstwa (więcej na ten temat znajdziecie na moim blogu), zaś nieodzownym ich elementem są tekturki spod znaku Twojej Tekturki.


Wykorzystałam trzy rodzaje tekturek: Leaf 10 (które lubię za dmuchawcowaty kształt), Leaf 14 (delikatne i świetnie dzielące się na mniejsze części gałązki) oraz wianek z  pełnymi sercami (właściwie to tylko serca mi się ostały...).


Tym razem nie kolorowałam tekturek. Zostawiłam je w stanie surowym, ponieważ pasowały do mojego pomysłu. Tylko serduszka zostały przeze mnie delikatnie zembossowane.


Na półkach sklepowych Kreatywnej Pracowni znajdziecie:

      

Tekturka - Leaf 14   Lemoncraft - Bloczek papierów bazowych do scrapbookingu - Sweet Secrets A4

DpCraft - KOSTKA 3D 2 MM, 800 SZT.   

Pozdrawiam jeszcze wakacyjnie!

10 komentarzy :