Etykiety

Nieuczesana kartka patchworkowa

Witajcie!
Dziś mam dla Was kartkę patchworkową czyli złożoną z małych kwadracików.


Jak przystało na patchwork, trzeba było włączyć maszynę ;) Zastosowałam podwójne nierówne przeszycia. Nie odcinam końcówek nici, lubię pozostawiać je takie nieuczesane. Oczywiście przeszycia można też zrobić ręcznie, nieco wspomagając się radełkiem.


Konstrukcja kartki oparta jest na tekturce wianka, którą jedynie potuszowałam i lekko przemiziałam gessem. W związku z dodaniem mikrokulek i brokatu - osadziły się one nieregularnie na całym wianku.


Dodatkowo dla przestrzenności pracy wianek umocowałam na gazie i sizalu. Całości dopełnia kokardka z koronki oraz die-cutsy.


Tył kartki również przeszyłam.


Wnętrze standardowo wyklejam, więc tak też jest tym razem.


Wykorzystałam tekturkę:

http://kreatywna-pracownia.pl/pl/p/Tekturka-Wianek-Listek-pusty/2958

Mam nadzieję, że nieuczesana inspiracja Wam się podoba i życzę samych ślicznych wiankowych projektów :)

6 komentarzy :

  1. Piękna karteczka,super wykonana ,mam te papierki są piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Elu, urocze te papiery, muszę spróbować jeszcze wersję niebieską :)

      Usuń
  2. Świetna kartka z pięknie wkomponowanym wiankiem.

    OdpowiedzUsuń